Rabu, 20 Julai 2011

PENGHANTARAN BUKU-BUKU LATIHAN UNTUK DISEMAK...

Pada hari Isnin, 18 Julai semua buku-buku latihan murid-murid tahun 4 Mutiara telah dikumpulkan. Buku-buku yang dikumpulkan tersebut ialah BM Tatabahasa 1 dan 2, Penulisan, Bijak Peribahasa dan Pemahaman. 

     Buku-buku latihan ini dikumpulkan kerana untuk disemak oleh GPK Kokurikulum, Puan Hayati Amin. Ini kerana sudah 6 bulan berlalu murid bersekolah dan ibu bapa berhak untuk mengetahui perkembangan anak-anak mereka di sekolah hasil daripada buku-buku latihan tersebut.

     Cikgu Jehan dah macam hilang sabar juga kerana ketika nak mengumpulkan buku-buku latihan tu ada yang tak bawa dan kerja sekolah yang tak siap dan dihantar kepada cikgu. Tapi kali ini cikgu tak beri muka kepada anak-anak 4 Mutiara tu. Semua buku-buku latihan tu dikumpulkan dan dihantar untuk semakan GPK tu. Ha...kantoilah yang tak hantar kerja sekolah mereka. Sekarang cikgu dah berubah menjadi kuku besi kepada mereka ni.

     Alhamdulillah, buku-buku latihan tu dah pun dapat semula dan diberikan kepada anak-anak 4 Mutiara ni. Sekarang mereka perlu memberikan buku-buku latihan ni kepada ibu bapa mereka untuk ditandatangani. Anak-anakku 4 Mutiara jangan lupa ok!


     ANAK-ANAKKU 4 MUTIARA! UBAHLAH SIKAP KAMU SUPAYA MENJADI MURID YG LEBIH AMANAH DAN BERTANGGUNGJAWAB SEBAGAI ANAK YA!
Terima kasih jika hendak berubah....

0 comments:

Catat Ulasan